Wonen bij Phusis

Veel van onze bewoners zijn vastgelopen op verschillende leefgebieden. Hun zorgvraag sluit bijna nooit aan binnen de standaarden die gelden bij veel zorgaanbieders. Soms lukt het dan niet om de juiste zorgaanbieder te vinden. Bewoners vallen dan tussen wal en schip.

Als dat ook voor jou geldt, dan kijken we of we aan kunnen sluiten bij jouw vraag voor een plekje om te wonen. We kijken of we oplossingen kunnen vinden die aansluiten bij jouw eigen vragen. Als Phusis niet past bij jouw vragen, dan helpen we je graag verder. We denken dan mee en zoeken naar andere mogelijkheden.

Je kunt je op vier manieren aanmelden bij Phusis:

1. neem rechtstreeks contact op met Phusis via telefoonnummer (0592) 30 22 52, of
  2. mail je vraag aan: info@stichtingphusis.nl, of
  3. meld je hier aan als bewoner. Zodra wij je aanmelding ontvangen, sturen wij je een bericht dat we je aanmelding hebben ontvangen. Een van de zorgcoördinatoren neemt vervolgens contact met je op, of
  4. kom langs bij Phusis aan de Esstraat 1a in Assen van maandag tot en met vrijdag.

Als je twijfels hebt of jouw woonvraag past bij Stichting Phusis, neem dan contact met ons op via telefoonnummer (0592) 30 22 52.