Text Size
  • Gewoon doen, door gewoon te doen.

    Gewoon doen, door gewoon te doen.

  • Phusis, een plek om te wonen en te werken.

    Phusis, een plek om te wonen en te werken.

  • Niet stilzitten. We gaan wat doen.

    Niet stilzitten. We gaan wat doen.

  • Iedereen verdient een kans.

    Iedereen verdient een kans.

  • Lekker weg in de natuur.

    Lekker weg in de natuur.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Werkwijze klachtenregeling

Als je een klacht hebt, kun je deze zowel intern als extern indienen.

Bespreek je klacht met je begeleider
De meest logische stap is het bespreken van je klacht met je begeleider. Doe dit op een rustig moment. Je kunt ook contact opnemen met de zorgcoördinator als het gesprek met de begeleider geen oplossing biedt. Of misschien vind je het gewoon prettig als de zorgcoördinator betrokken is bij het gesprek. 

Klacht indienen bij de Klachtencommissie
Een andere mogelijkheid is het indienen van je klacht bij de onafhankelijke klachtencommissie voor bewoners: de Interprovinciale Klachtencommissie Groningen/Drenthe (IPKC). Dit is een meer formele procedure dan het bespreken van je klacht met je begeleider.

Contactgegevens Klachtencommissie
Meer informatie vind je op www.ipkc.nl. Je kunt ook bellen naar nummer 06-30 34 69 98 en de voicemail inspreken. Als je jouw telefoonnummer opgeeft, bellen zij je binnen twee werkdagen terug.

 

 

 

Meldcode