Disclaimer

De informatie op de website van Stichting Phusis is met zorg samengesteld. De ervaring heeft geleerd dat de mogelijkheid bestaat dat delen van de informatie gedateerd zijn en niet langer correct zijn. Stichting Phusis is in geen geval aansprakelijk voor enige schade die het directe of indirecte gevolg is van, of in verband staat met, het gebruik van de op de website beschikbare informatie.

Privacy statement

De persoonlijke gegevens die u op de website invult, worden uitsluitend door Stichting Phusis zelf gebruikt ten behoeve van het aangegeven doel, zoals het reageren op vacatures of informatieaanvragen. Wij houden ons daarbij aan de van toepassing zijnde privacy wetgeving. De website van Stichting Phusis bevat links naar andere sites. Deze sites kunnen andere privacy-regels hanteren. De betrokkene dient hier zelf alert op te zijn voordat gegevens worden verstrekt. Stichting Phusis draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de juistheid of enig ander aspect van de informatie vanuit deze bronnen.

Stichting Phusis, copyright © januari 2014