Vrijwilliger worden

Vrijwilligers bij Phusis ondersteunen in de eerste plaats bewoners. Zij zijn van onschatbare waarde voor bewoners. Dit gebeurt onder de verantwoordelijkheid van begeleiders.

Een vrijwilliger betekent voor veel bewoners een uitbreiding van hun sociale contacten. Zij zijn dankzij vrijwilligers meer in staat om deel te nemen aan de samenleving. Vrijwilligers geven aan dat het werk hun veel plezier geeft.

Mogelijkheden

Als vrijwilliger kun je een bewoner bijvoorbeeld speciale vaardigheden aanleren. Denk aan koken, leren omgaan met de computer, een lekker stuk wandelen en fietsen, of het verdiepen in een hobby. In de tweede plaats zijn er ook vrijwilligers die het werkproces helpen te begeleiden. Zij doen ondersteunende taken.

Verklaring omtrent goed gedrag

Een verklaring omtrent goed gedrag is vereist.

Aanmelden als vrijwilliger

Wil je als vrijwilliger aan de slag en wil jij je aanmelden om vrijwilligerswerk bij Phusis te doen? Zend een e-mail met je contactgegevens aan info@stichtingphusis.nl en geef aan waar je interesses liggen en wat je als vrijwilliger graag zou willen doen. Wij zien je mail graag tegemoet!